2012-12-03

Zakupy

Zamówienie na Raspberry PI złożyłem w Farnell UK w zeszłym tygodniu. Wg informacji na stronie Malinka była dostępna od zaraz - choć okazało się, że nie do końca tak jest i (podobno) wysyłka ma wyruszyć do mnie w tym tygodniu. Przy okazji z tego samego źródła zamówiłem obudowę i USB HUB z oddzielnym zasilaniem. Mam bowiem zamiar podłączyć parę dodatków na USB i dodatkowe zasilanie jest niezbędne. Resztę "skombinowałem" w domu (szczegóły później). 

Przy okazji stwierdzam, że piękne hasło "komputer za 35$" (nieraz nawet mowa o 25$ w przypadku rev. A) jest nieco naciągane. Ponieważ doliczając niezbędne akcesoria (których większość ludzi normalnie nie ma w domu) - czyli karta pamięci, kabelki, zasilacz, przesyłka (nie mówiąc już o jakimś monitorze, klawiaturze, myszce - jeśli są potrzebne) powoduje że ogólny koszt wychodzi sporo wyższy. Ale i tak nie ma co narzekać :D

Oprócz RPI z różnych miejsc zamówiłem dodatkowe elementy:
np.
Cobbler Breakout Kit

TUTAJ szczegóły.

A także trochę drobnej elektroniki (min. diody, kabelki), trochę różnych czujników. Szczegóły wkrótce, ale zdecydowanie będzie się czym pobawić :) 
Niestety komplet będę miał dopiero w okolicach świąt, więc muszę uzbroić się w cierpliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz